fredag 1. april 2016

ny trekkbil.

Tok fly til haugesund i går for å hente en ny bil til båttrekking. Har tittet etter litt forskjellige biler til båttrekking i det siden jeg ikke har lyst på pickup blir det ikke så mange biler å velge i da jeg har lyst på 140disel hk+, 4 hjulstrekk og diffsperre.

Etter litt søking på finn fant jeg ut at Rav4 2.2 Exec er helt perfekt for meg. Bilen har lov til å trekke 2 000kg. Fra Haugesund til Eidsvoll hadde jeg et diesel forbruk på 0.6l/mil.




Rav4 i utgaven Exec 2010+ modellene kommer med mye utstyr. Bilen jeg har kjøpt har Cruise kontroll, 4 hjulssperre, skinn seter, keyless start, bluetooth handsfri, 2 klimasoner. Er mer ting på bilen men, disse er de viktige for meg.

Sitter en 2.2 150hk diesel motor med 320nm.

Gleder meg utrolig til fiskesesongen 2016 å nå kommer det til å bli en god del fisking forskjellige steder.

Mvh Aleksander Degvold









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar