tirsdag 12. april 2016

Ombygging av dashbord på båten.

Har devet og gjort om på dashbordet i Quicksilveren min. Quicksilver har originalt et veldig rundt instrumentpanel. Jeg hadde derfor ikke en fin plass og sette kartplotteren. Da jeg skulle støpe glassfiberen ville jeg prøve å støpe i en form siden det da er lettere og treffe med utvendig mål.

Til formen brukte jeg noen MDF plater jeg hadde hjemme fra byggeprosjektet. Dette fungerte kjempebra. MDF platen fra byggmax løsnet lett fra gelcoaten da støpen var ferdig. Brukte utstyr fra biltema, hvis jeg skulle gjort det igjen hadde jeg nok kjøpt herder og glassfibermatter et annet sted.

Nå er det bare finpussen igjen etter det er dette er det bare og montere utstyret.
Før
Etter







Mvh Aleksander
Team Fishaholic

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar